Μάθημα 11ο Τι θα κάνω αύριο Νο1;

👉Παίζουμε τους ρόλους

Θα κάνετε έναν φανταστικό διάλογο στον όποιο θα συζητάτε τι θα κάνετε μαζί το σαββατοκύριακο.


Για να σχηματίσουμε τον μέλλοντα χρησιμοποιούμε τον τύπο  θα + ρήμα!


                                                            👇Για δες εδώ! 

Τι θα κάνω αύριο συνέχεια!


Τι θα κάνω αύριο μια φορά!

Εγώ  θα αγοράζω

Εγώ θα αγοράσω

Εσύ θα αγοράζεις

Εσύ θα αγοράσεις

Αυτός-η-ο θα αγοράζει

Αυτός-η-ο θα αγοράσει

Εμείς θα αγοράζουμε

Εμείς θα αγοράσουμε

Εσείς θα αγοράζετε

Εσείς θα αγοράσετε

Αυτοί-ες-α θα αγοράζουν

Αυτοί –ες-α θα αγοράσουν

 

 



👉Σχηματίζω τους τύπους!

 

Τι θα κάνω συνέχεια

Τι θα κάνω μια φορά

Κλείνω

 θα κλείνω                            

 θα κλείσω

Αλλάζω

 θα αλλάζω    

 θα αλλάξω

Ανοίγω

 θα ανοίγω

 θα ανοίξω

Προσέχω

 θα προσέχω

 θα προσέξω

Φτιάχνω

 θα φτιάχνω

 θα φτιάξω

Δουλεύω

 θα δουλεύω

 θα δουλέψω

Λείπω

 θα λείπω    

 θα λείψω

Γράφω

 θα γράφω

 θα γράφω

ανάβω

 θα ανάβω

 θα ανάψω

Είμαι

 θα είμαι

 θα είμαι (θα γίνω)







Πηγή: Μαθαίνω Ελληνικά - Πατάκης

Eκφράσεις χρόνου για το μέλλον: αύριο, μεθαύριο, μετά (από), ύστερα (από), σε μια μέρα, σε μιά βδομάδα, σε ένα μήνα, σε έναν χρόνο, του χρόνου, την άλλη μέρα/βδομάδα τον επόμενο μήνα, κατόπιν. 

👉Γράφω τα σχέδιά μου για το καλοκαίρι του 2022! 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι -οντας ή -ώντας; Είναι και τα 2.

H μαμά μου είναι καλύτερη από τη δική σου! (Εγκλίσεις και άλλα)