Ας κανουμε και λίγο ορθογραφία! Όχι;

👉Συζητώ τι έκανα το Σ/Κ. και τη Eurovision! (αναφέρω ποια θεωρώ καλύτερη εμφάνιση)








3. Υπογραμμίζω τα λάθη στις ακόλουθες προτάσεις με χρωματιστό μολύβι και
γράφω από πάνω το σωστό.
➢ Η μητέρα απλόνη τα ρούχα και η γάτα μπερδέβετε στα πόδια της.
➢ Πολλές φορές το βράδυ ζεστένω το γάλα της μικρής μου αδερφής.
➢ Αναρωτιέμαι τι θα γίνο όταν μεγαλόσω.
➢ Όταν ζωγραφείζω δε θέλω να με ενοχλή κανείς.
➢ Μερικές φορές μαίνω μόνος μου στο σπίτι.
➢ Προτιμό να διορθόνω μόνη μου τα λάθη μου, για να μαθένω καλύτερα την
ορθογραφία των λέξεων.
➢ Κάθε μέρα πηγένω στο σχολείο με τα πόδια.
➢ Δεν μπορώ να αδιαφορό για αυτά που συμβένουν γύρω μου.
➢ Το μεσημέρι περιμαίνω τον παππού μου να έρθει να με πάρει από το σχολείο.
➢ Έμαθα να στρόνω το κρεβάτι μου και να μαγειρέβω μακαρόνια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι -οντας ή -ώντας; Είναι και τα 2.

H μαμά μου είναι καλύτερη από τη δική σου! (Εγκλίσεις και άλλα)